Uppdatering igen då...


   Ja, då var de ett tag sen jag skrev igen. Jen jag får skylla på att jag har varit i fjällen och hade ingen dator med mig. Men likt förbannat så är de lika jävla svårt att komma igång och blogga efter ett uppehåll, håll tummarna att de håller i sig denna gång :)

   Den här gången är de annorlunda för nu har de nämligen hänt en del saker, vi har varit till Vemdalen och kommit hem igen, jag har börjat på mitt schema på Bite Line, "sommaren" har varit här och vänt och jag har badat en hund som jag inte ens kom ihåg vad han hade för färg innan, nu är han iaf ca 3 nyanser ljusare och redo för utställning till helgen ;)

   Som Sagt, jag och mamma tog ju med oss hundarna och mammas katt och for en sväng till Vemdalen (sön-tors). Vi brukar ju åka varje år, men vi har aldrig åkt så sent som nu och om ni frågar mig så passar detta mig bäst. Vi hade iaf några underbara dagar med underbart väder :)

   Väl hemma igen hade jag ju tagit på mig att jobba sista april, hade lite tur och fick sluta redan vid sextiden så jag hann med Darling på lite bus på stan. Sen fick jag en dag ledig och har nu börjat med schemat, känns som jag inte kommer göra annat än att jobba. Har jobbat två dagar nu, ledig imorgon och sen är de 8 (!) dagar i sträck. Men de ska nog gå bra, de är ju inte allt för långa pass och jag lär nog känna mig ganska nöjd när lönen kommer :)

   Badade även Picasso igår, haha. Han tycker verkligen inte om att bada i badkaret, han ser så fruktansvärt olycklig ut. Men de måste göras så, han var ju sååå jävla skitig och så är de utställning till helgen. Jag kan ju säga att man såg skillnad före och efter, nu är han vit igen ;)

   Nu ska jag fortsätta och titta på hockeyn och vara arg för att dom spelar så otroligt dåligt, sen ska jag gå och dra täcket över huvudet tills de är ridning imorgon :) Hoppas att ni haft en bra dag i kylan så hoppas vi på att sommaren gör comeback snart!


Tänkte bjuda på några bilder från fjällen, nästan bara på hundarna då jag och mamma inte fastnar på bild :P


     
     
     
  
     
     
     
  
     
     
     







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0