Vaken tidigt...


   Ja, jag var ju så illa tvungen. Efter drygt en timmes sömn, som jag inte ens vet om de var sömn för när jag klev upp kändes de inte som jag hade sovit alls... Klädde jag på mig och for vidare mot arbetsförmedlingen. Har även varit förbi på jobbet och fixat så jag slipper jobba på lördag, så efter mkt osäkerhet så blir de iaf hockey! ;)

   Nu sitter jag
bara och väntar på att tiden ska gå så jag får åka till stallet, funderar på om jag ska vila en stund men jag är trots dålig sömn i natt inte speciellt trött. Kanske tar och borstar Picasso ist, då vet jag iaf en som blir glad :)

   I måndags var de iaf jobb på schemat, kom till jobbet i tron om att jag skulle jobba till 23. Jag blev förvånad när jag bara hade tid till 21 och de var så otroligt lugnt, körde bara ut 7 pizzor på hela kvällen och ändå stannade jag kvar en timme extra ;) Har iaf kommit underfund med att jag trivs jättebra! :)

   Igår var de dax för ridning igen, blev en tur runt ridskolan tillsammans med Emmy och Guyen. Rigt mysigt var de, fullmåne som lyste upp och bara några ynka minusgrader. Blev kvar sist i stallet som vanligt, tod och sopade hela stallet så nu är de fint. Eller de är väl förmodligen inte fortfarande fint, men de var... En stund ;)

   Imorgon efter jobbet (17-21) ska jag packa med mig datorn och åka till Daniel och fixa några grejjer, ska bli så skönt att äntligen få en fullt fungerande dator! Du ska veta att jag uppskattar väldigt mkt vad du gör för mig :)

   Nä, nu ska jag hämta borstarna och sätta igång. Picasso älskar att bli borstad :
                                           
                                
                Min älskade somntuta imorse, inga som helst planer på att kliva upp ;)
  





Kommentarer
Postat av: nettan

sen får du vara rädd om datorn ;)

2011-01-19 @ 12:52:06
Postat av: Erika

Jadå, de är jag ;)

2011-01-19 @ 12:56:06
URL: http://erikawedin.blogg.se/
Postat av: Eva

Vilken härlig stil han har när han sover! :)

2011-01-21 @ 05:32:35
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0