träning :)


   Måste först berätta om stockholmarna som säger sig ha så mkt snö, jag höll på att skratta ihjäl mig när jag kom till Sthlm igår. Vart var all den den snön dom pratade om, för dom kunde väl ändå inte mena dom ynka 20-30 cm som låg på backen!? Vägarna var tom bar ;)

   Matchen vann dom
iaf igår men dom gjorde inte mer än vad dom behövde, de var aldrig riktigt spännande men jag hade väntat mig några fler mål än 5 stycken på 36 skott. De kanske kommer nästa gång, vi får hålla tummarna :)

   Idag sov jag lääänge, gick och la mig strax efter två i natt och klev inte ur sängen förän kl 16.00 idag :P Efter de har jag bara tagit mig ork till att åka och träna, nu sitter jag och kollar på tv och försöker bli trött. Fick veta idag att vi ska på möte på jobbet imorgonbitti kl 10. Jag som hade tänkt sova ut eftersom jag ska ge blod för första gången imorgon, och dom tar ju hela 4,5 dl. Dom gav råd om att man skulle sova och äta bra innan så vi får väl se hur de blir med den saken, men de går nog bra. Jag är ju en hårding! ;)

   Nu ska jag kolla vidare på tvn. Önska mig lycka till imorgon! :)









 


Kommentarer
Postat av: Eva

Synd att den var för dyr. :( Men du kan ju önska dig ett bidrag till den, så blir den lite billigare att köpa :)



Hoppas det går bra på blodcentralen!

2011-01-11 @ 01:09:18
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0