Stockholm :)


   Efter drygt en timmes sömn bär de nu av ner mot Sthlm och innebandymatch mellan Granlo-Hässelby. skönt att de finns internet på bussen så man har ngt att göra :)

   Ja som sagt,
  Efter lite drygt en timmes sömn var de dax att kliva upp, göra sig i ordning för att hinna med sperlarbussen mot Sthlm och innebandy :) De är skönt att få komma bort från verkligheten ett tag och jag gillar ju att åka buss, de är riktigt mysigt och ett stort plus är att de också finns internet på bussen. Tänk vad teknologin har gått framåt! ;)

   Igår var de iaf dax för jobb 16-23, jag börjar lära mig alla vägarna i stan nu även om de finns några frågetecken. Men de kommer med tiden. De gick väldigt bra att jobba igår trots vädret, lyckades köra ut ungefär 25 pizzor och ett tag kändes de som jag skulle få en hyffsad dricks, men tji fick jag när jag räknade kassan och de saknades pengar. Måste varit jag som gett tillbaka för mkt pengar vid ngt tillfälle, jag får lösa de på ngt sätt. Nu ska jag inte jobba igen förän nästa helg om de inte blir så att jag blir inringd om de skulle saknas folk :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0