Söndag och innebandy :)


   Ja, idag är de ju som sagt söndag och jag har precis kommit hem från Innebandyn. De blev en Hård match mellan Granlo BK-IBK Handen. Men Granlo gick vinnande ur striden med hela 10-5! :)

  
De blir inget långt inlägg idag när de inte har hänt så mkt...

   Dom senaste dagarna har varit en plåga, jag vet att man inte ska klaga. Men de är inte så att jag vill ha er sympati utan jag tänkte bara berätta hur de ligger till... De är så att jag krockade för några år sedan och har sen dess haft problem med både ryggen och nacken. Nu sitter de mest i nacken och jag går till massör ungefär en gångi månaden och har även börjat gå hos en zonterapeut så får vi se om de blir bättre. Men senaste dagarna har jag knappt kunnat röra mig för jag har så ont i nacken, jag har inte kunnat vridit huvudet och inte ens tagit djupa andetag, huvudet har liksom legat på sned. Men idag känns de aningen bättre, efter en hel drös med piller :P

   Nä, nu blir de mat... Ha en bra kväll allihopa!







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0