Ny vecka...


   Nyss hemkommen från Indal hos min första runda hos zonterapeuten, får se om han kan göra ngt åt min onda nacke...

   Som sagt,
Varit hos zonterapeuten för första gången idag. Blev skickad dit av min massör så får vi se om de hjälper. Hade förberett mig på fruktansvärd smärta eftersom jag är så otroligt känslig under fötterna, men jag är ju som sagt också ganska tålig. De är nästan så att jag blev lite besviken ;) Men förmodligen gör de ondare nästa gång så jag ska inte ropa hej än.

   De var ju några dagar sen jag skrev nu, men jag har helt enkelt inte haft tid. Jag har jobbat och stått i, har även hunnit varit till Umeå och kollat på innebandy i fredags. En match som Granlo vann ganska enkelt med 10-6 :) I lördags var de hockeydax, Erik hade köpt biljetter för länge sen så vi gick ett gäng på Timrå-Modo. Jag som Modofan mådde ganska gott efter en klar 5-2 seger ;) Efter de åkte jag vidare till mormor och morfar på middag och sen vidare hem till Eriks kompis och spelade lite sällskapsspel, En riktigt rolig kväll faktiskt! :) Igår jobbade jag stängning och slutar egentligen kl 23, men jag tror vi var klara redan kvart över tio. Känns som om jag kommit in i de lite mer och behöver inte lika mkt guidning så de är skoj :) Har även fått min tavla jag beställde på Picasso och den är så fin, men är den värd 469:-? Värt att fundera på... :P Och jag väntar fortfarande på min OnePiece Mjukisdress så förhoppningsvis kommer inom dom närmsta dagarna! :D

   Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem från Birsta, Förhoppningsvis med min tröja som jag vill ha som hon ska se om den finns kvar :) Sen ska hon följa med och göra mig sällskap i stallet, sista gången nu innan Albi flyttar till ett annat stall under tiden hon ska ha fölet. Ska jag var ärlig så ska de bli ganska skönt att komma iväg från allt skitsnack, men de är klart jag kommer att sakna dom flesta. Som tur är så flyttar hon tillbaka till hösten :)

   Nä, nu ska jag dra mig men ni får ha en bra kväll allihopa som läser!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0