Lite tidsfördriv :)


   1.  Hur gammal är du om fem år?
   30, kan dock berätta att jag känner mig som 15 :P

   2.  Vem var den sista du träffade?   Mamma sitter bredvid mig nu.

   3.  Hur lång är du?   167,5 närmare bestämt :)

   4.  Vilken var den senaste filmen du såg?   Pirates of the Caribbean, död mans kista :)

   5.  Vem ringde du senast?   Pappa, tror jag.

   6.  Hur löd ditt senaste sms och till vem?   Oj, de lär ha varit till Erik. Säkert något meningslöst som en glad gubbe kanske ;) 
   
   7.  Vad är dagens planer?  
Åka buss, kolla på innebandy (förhoppningsvis en match som dom vinner) och åka mer buss :P

   8.  Föredrar du att ringa eller skicka sms?   Sms :)

   9.  Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?   Gifta!

   10. När såg du senast din mamma?   Nu.

   11. Vilken ögonfärg har du?   Blå.

   12. När vaknade du idag?   05.30 ringde klockan "/

   13. Har du någon gång hittat en katt?   Haha, man ser ju katter lite varstans utomhus så de kan jag nog påstå att jag har gjort;)

   14. Vilken är din favoritplats?   Jag måste nog säga, framför tv:n även om jag gillar att vara på gymmet också :)

   15. Vilken plats föredrar du minst?   Den var svårare, jag vet inte riktigt.

   16. Var tror du att du befinner dig om tio år?   Förmodligen i Sundsvall, har inga planer på att flytta härifrån än iaf :)

   17. Vad skrämde dig som barn?   "Stygfogden", mormor skrämde mig alltid att han skulle komma om jag inte skötte mig ;)

   18. Vem fick dig att skratta senast?   Jag skrattar mest hela tiden så jag vet inte :)

   19. Är du för ung för att äga vinylskivor?   Jag tror jag är för ung, däremot så vet jag att mamma och pappa har några stycken.

   20. Har du stationär eller bärbar dator?   Bärbar!

   21. Sover du med eller utan kläder på dig?   De beror på :)

   22. Hur många kuddar har du i sängen?   De är många, jag är lite av ett kuddfreak. Jag har hela nio stycken! ;)

   23. Hur många landskap har du bott i?   Ett.

   24. Har du någon gång spytt på fyllan?   Ja.

   25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?   Jag föredrar nog barfota :)

   26. Är du social?   De vill jag nog säga att jag är :)

   27. Vilken är din favoritglass?   Är inte så stort fan av glass, men måste jag säga någon får de bli 88:an.

   28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?   De har jag inte spekulerat i än :)

   29. Tycker du om kinamat?   Jag älskar kinamat!

   30. Tycker du om kaffe?   Livets dryck? ;)

   31.Vad dricker du till frukost?   Dom gångerna jag äter frukost så blir de oboy :)

   32. Sover du på någon särskilld sida?   Nä, de tror jag inte. Däremot så ligger jag nog ganska sitlla när jag sover :)

   33. Kan du spela poker?   Kan, kan jag väl. Men jag är inget proffs.

   34. Tycker du om att mysa?   De bästa som finns!  

   35. Är du en beroendemänniska?
   Nja.

   36. Känner du någon med samma födelsedag som din?   Nej.

   37. Vill du ha barn?   Såklart :)

   38. Kan du några andra språk än svenska?   De ska vara engelska då.

   39. Har du någonsin åkt ambulans?   Ja, fast inte som pasient :)

   40. Föredrar du havet eller en pool?   Havet, alla gånger!

   41. Vad spenderar du helst pengar på?   Picasso kanske och en jävla massa skit ;)

   42. Äger du dyra smycken?   Jag har väldigt mkt guldsmycken, men inte vet jag om dom är så dyra.

   43. Har du någon gång testat narkotika?   Ja.

   44. Vad är de senaste du stoppade i munnen?   En macka som jag äter nu :)

   45. Vem är den roligaste människan du känner?   Erik (`v´)

   46. Välj ett ärr på din kropp?   Ärret från piercingen jag hade i läppen.

   47. Vad har du för ringsignal?   Rosa Pantern :)

   48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?   Mamma har säkert några undanplockade :P

   49. Flirtar du mycket?   De vill jag inte påstå.

   50. Vart togs din profilbild för din blogg?   "Modell för en dag"

   51. Kan du byta olja på bilen?   Om ni låter mig få hålla på en stund så kanske ;)  

   52. Har du fått fortkörningsböter?
   Nä, tack och lov!

   53. Vilken var den senaste boken du läste?   Ingen.

   54. Läser du dagstidningen?   Varje dag på internet :)

   55. Prenumererar du på någon veckotidning?   Nope.

   56. Dansar du i bilen?   Dansa vet jag inte, men jag är väldigt duktig på att sjunga när jag är ensam i bilen ;)

   57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?   Radio Guld tror jag.

   58. Vad vad de senaste du krafsade ner på ett papper?   Ett telefonnummer :)

   59. När var du i kyrkan senast?   De minns jag inte :)

   60. Vad är din favoriträtt?   I princip allt som har med kött att göra ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0