Lååång dag!


   Nu sitter jag äntligen i soffan efter en lång lång dag som startade redan kl 09.00 imorse, men så har jag fått massvis med saker uträttade också! ;)

   Ja, var ju
tvungen att kliva upp redan kl nio imorse för jag var kallad på möte hos ngt bemanningsföretag som heter yrkeskonsult, fattar inte varför när jag redan har ett jobb. Även att dom vill skicka ut mig på heltidspraktik utöver jobbet på Bite Line, är dom inte kloka!? Aja, efter de så åkte jag och klippte mig. Har väntat på de länge nu och de blev riktigt bra även om dom inte klippte så mkt. Gick jag en sväng på stan och shoppade några tröjor och en hårfärg för att sendan hämta upp Erik och åka ut till Birsta som vi tänkt att vi ska göra länge nu men inte blivit av pga olika anledningar (främst lathet), han skulle dit och köpa puckar. De blev hela 29 stycken till ett pris på strax över 400:- ;) Sedan tod vi en sväng på IKEA och köpte en skänk, två tavlor, en lampa och en blomma/träd. så nu är de ÄNTLIGEN handlat!
   Ikväll har inte hänt så mkt, färgade håret och gick en liten promenad med mamma, pappa och hundarna innan jag åkte in till stan och träffade Erik igen på hans rast. Nu ska jag bara slappa och kolla på lite tv innan de blir sängen för min del :)

   Godnatt gott folk!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0