Fredag


   Idag är de ju äntligen fredag, men vad ska man göra? Erik ska tydligen på födelsedagsmiddag hos sin mamma, men vad ska jag göra? Tråååkigt!

   Vaknade för inte
allt för länge sen och har inte hunnit göra ngt och de finns inget att göra heller, sitter hemma med Johan mitt emot mig. Vi sitter vid varsin dator och gör absolut ingenting... Kollar på lite tv bara, men resen av kvällen då? Vi får helt enkelt se var som händer.

   Igår var de meningen att jag och Jeanette skulle ta en skrittur med hästarna eftersom och gjort illa knäet när hon åkte slalom, men vi han bara ut ur stallet och skulle hoppa upp på hästarna så vred hon knäet igen, stackarn! :( Så de var bara att vända tillbaka in igen. Och som om inte de var allt så fick jag göra hennes sysslor, dvs allt som ska göras i stallet åt ens häst varje dag innan man kan åka hem och de tar ju ett tag och jag fick göra dubbelt. Men vad gör man inte för sin älskade vän? ;)

   Nu blir de forsätta att tråka och försöka komma upp med ngt att göra ikväll, lär väl bli lite Let´s dance iaf... Ha en bra kväll allihopa!






Kommentarer
Postat av: nettan

taack :D

tror manne blev ganska glad att slippa sova på betongen ;)

2011-01-14 @ 21:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0