3 saker...


   3 saker som skrämmer mig: Mörker och ensamhet (tillsammans), spindlar och tvestjärtar. 
   3 saker jag har på mig: BH, trosor och tröja. 
   3 sanningar:
Oj, de finns så mkt, men här är några saker... Jag klarar inte av att lyssna på soundtracket till Arkiv X, jag får rysningar i hela kroppen och vill bara sjunka under jorden. Jag tappar matlusten om jag skulle få syn på en fluga när jag äter (bara tanken av vart den kan ha varit äcklar mig enormt). Samma sak om jag skulle få med ett skal om jag ska äta ägg, äter räkor eller om jag skulle få med ett ben när jag äter fisk.
   3 saker jag verkligen vill ha: Just nu, SOMMAR, oändligt med pengar och att mina nära och kära får vara friska :) 




Ni kan ju lyssna på den för de tänker inte jag ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0