Utlandsresa! :)


   Har precis varit och vinkat av Johan vid tåget, för er som inte vet så åker han och Andrea till Gran Canaria imorgon. Ni kan ju gissa om jag är avundsjuk!? ;)

   Ja, dom senaste dagarna har i pricip gått åt till jobb och att kolla på utlandsresor. Blev så avundsjuk när jag hörde att Johan skulle åka, så nästa gång är de iaf MIN TUR!!! Funderade först på att ta med mig Erik, men han skulle bli tokig på mig redan första dagen eftersom han inte har ro till att ligga på en strand mer än 10 min ;) Så de blir jag, darling, Thomas och förmodligen också Elin och Joel som planerar en resa i början av mars. Men vart de bär av vet vi inte riktigt än. Även om jag vill åka till Thiland så får jag nog vika mig, för Sofie känner inte att hon kan vara borta så länge eftersom resvägen är så lång. Så de lutar åt Gran Canaria, Cypern eller Teneriffa och de går säkert lika bra. Huvudsaken att vi kommer iväg innan jag blir galen! ;) Om de är ngn som har bättre koll på de här med resor kan ni ju hjälpa oss lite...

   Annars har veckan varit ganska händelselös, tänkte att jag skulle dra igång med träningen. Men de går inte med min nacke, var tom tveksam om jag kunde rida igår. Men jag fick rida en snäll ponny(!) så de gick faktiskt hyffsat :) Och idag har vi varit hos mormor och morfar och ätit, som vanligt på torsdagar och de är ju som sagt mååånga gånger tidigare alltid lika gott! Nu ska jag kolla klarg på Byggfällan på TVn och sen bär de av mot Erik ♥

   Dessutom kan jag berätta för er att min OnePiecedress har kommit, den var tyvärr för liten så jag måste byta till en större storlek så jag får vänta ett tag till. Men den som väntar på ngt gott ni vet... ;)

   Ha en bra kväll allihop!








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0