Trasig dator... IGEN!


   Ja, här har de ju inte hänt ngt på ett bra tag... Kan bero på att min dator gått sönder ännu en gång. Och denna gången var de inte lika lätt att fixa. De är nämligen skärmen som har gått sönder så jag har blivit tvungen att skicka efter en ny från England som förhoppningsvis kommer ngn gång nästa vecka. Som tur är har jag ju Daniel som erbjudit sig att hjälpa mig. Vad skulle min dator göra utan dig!? ;)

   Vad händer annars då?
Ja, inte så mkt som vanligt. Har blivit en del jobb, jobbat några extradagar. Men de är ju bara bra med tanke på att jag behöver pengarna när de bara är 18(!) dagar tills vi beger oss mot varmare bräddgrader!
   Har även kommit igång med träningen igen, så många av dagarna har gått åt till att klaga över träningsvärken ;)

   Var även iväg på innebandy i helgen som var (sthlm) Granlo skulle möta tabellettan Tyresö/trollbäcken. När dom möttes hemma i Soprthallen vann Tyresö ganska lätt med hela 9-5. Tyresö som spelade i superligan förra året är favoriter att gå upp i år igen, men Granlo har gjort en bra säsong och ligger på en tredje plats och har chansen att gå upp om resterande matchresultat går deras väg. 
   Och så tillbaka till matchen: De blev den bästa och framför allt mest spännande matchen på hela säsongen som Granlo vann med 4-3, för er som inte var med kan jag säga att ni missade ngt!

   Nu sitter ligger jag hemma i soffan hos Erik, lär bli enda gångerna jag skriver blogg tills jag får tillbaka min rosa lilla ögonsten är när jag lyckas låna hans dator. så ni får ha överseende :)
   
   Nä, nu har ni fått er en liten uppdatering. Ska kolla lite på tv, tänkte även se Lyxfällan från ikväll sen får vi se om jag lyckas somna någorlunda i tid idag. Jobb imorgon igen 16-23... Godnatt gott folk!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0