Sömnlös i Sundsvall...


   Känns om m klockan skulle vara hur mkt som helst, den är ju iof 02.00 men för mig har natten bara börjat...

   Brukar vara ganska duktig på att fördriva tiden på nätterna, men nu har jag verkligen hur tråkigt som helst och är heller inte ett dugg trött "/ Sitter hemma hos Erik på hans dator (eftersom min dator för sjuhundrafyrtioelfte gången bestämt sig för att sluta fungera, börjar misstänka att de inte är meningen att jag ska ha ngn dator). Erik som brukar sitta uppe med mig på nätterna har påbörjat ngn kurs nu på jobbet som börjar kl 8 på morgon nu tre veckor framåt. Så här sitter jag alltså helt ensam... Tråkigt värre!

   Kan även ta och berätta att min OnePiece som jag fick. Blev ju tvungen att skicka tillbaka den (porto 237:-) eftersom den var för liten, fick mail av dom idag och såkart så finns inte samma dress i storleken större utan den kommer in först nästa onsdag (!) Ja, jag vill ju absolut ha just DEN så de finns väl inget annat att göra än att vänta. Men som sagt, "den som väntar på ngt gott"? Men jag har ju väntat snart 2 månader, jag säger de... De är bäst att den är så skön som alla säger!!!

   Blir lite simpsonskollande nu iaf... SOV GOTT!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0