SNÖ...


   Ni kommer ha hunnit blivit tokiga på mig innan den här månaden har gått, MEN SNART STICKER VI TILL GRAN CANARIA OCH VÄRMEN!!! :D

   Önskar nästan vi varit där nu ist så vi sluppit den här snön, USCH vad jag är less på den nu... 

   Igår var en hemsk dag till vädret sett, när vi kom hem var vi tvugna att skotta oss in på gatan, låg merterhöga drivor med snö. Och jag som hade tänkt gå en promenad med Picasso, men de var ju bara att stryka när man inte ens kunde se utanför fönstret för all snö...

   Kanske får bli en promenad idag ist, men vi får se hur de blir de är ju ganska kallt :) Idag (förhoppningsvis) kommer Johan hem, men planet var försenat eftersom dom inte kan landa i stockholm då de är snöstorm där. Jag kan tänka mig att de är lite lätt snöfall och blåst. Men som sagt, bara de snöar söder om Gävle så är de kaos ;) Förhoppningsvis hinner han hem iaf, för imorgon kl 7 går bussen mot Uppsala och Innebandy...

   Ikväll får vi se vad som händer, lär väl bli lite Let´s dance och mys i soffan. Hoppas ni har en bra fredagkväll :)








  

Kommentarer
Postat av: Thomas

Värme!!!!!!

2011-02-13 @ 16:55:46
URL: http://thomasa.blogg.se/
Postat av: Erika

JAAA!!! :D

2011-02-14 @ 01:44:33
URL: http://erikawedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0