Reasan bokad!!! :D


                                              VI SKA TILL GRAN CANARIA!!! :D

   Åkte in på
stan och resebyråd vid kl 15 idag, först såg de ganska mörkt ut när paketresorna gick på runt 8000-9000:- Men innan vi gått därifrån så hade vi en resa bokad till Gran Canaria och Playa del Inglés mellan 14-21 mars! :D Vi ska bo i en trerumslägenhet, såg ganska lyxigt ut faktiskt så får hoppas att jag har rätt. Tyvärr fick jag vika mig lite igen eftersom vi ska åka från Midlanda och inte Arlanda som jag hade hoppats på (dvs ingen tågresa) men vad gör de, vi ska ju till värmen!? ;) Håll tummarna på att vi får soligt hela veckan!

   Efter de fick jag och Sofie skjuts den korta vägen till jobbet där vi hann äta mat innan vi började kl 16, vi hade nog kunna suttit och ärit hela kvällen för de var så sjukt lite att göra. Ganska skönt ändå men tiden går ju snabbare om man har ngt att göra. Nu är jag iaf hemma, sitter och kollar på tv innan jag ska åka iväg till Erik :)

   Ville bara uppdatera er lite, hoppas ni har en underbar kväll! :)


                                                              Vårat hotell ;)











Kommentarer
Postat av: Sofie

VAMOS A LA PLAYA!!!!!!!!!! ;D

2011-02-08 @ 23:55:27
URL: http://totalextas.blogg.se/
Postat av: nettan

ha så roligt :D

2011-02-09 @ 07:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0