Jobb jobb jobb...


   Ja, de har vait jobb för hela slanten i helgen. Men nu känns de som jag kommit in i allt rikitgt och så fick jag ju jobba med darling så de gick kanon, vi är så duktiga! ;)

   Som sagt, Jobb
hela helgen. Fredag 16-21, lördag 13-21 och söndag 13-21. Men jag tror de är bra för mig att få komma upp i tid ibland också annars sover jag ju bara bort dagarna. Bara man kommer ur sängen är de lugnt och så fort man blir aktiverad så vaknar man till ganska snabbt :) De var ganska mkt körningar hela helgen, kanske beror de på SM-veckan? iaf, körde ut hela 29 pizzor i lördags och 31 igår. Men de flöt på bra för alla och folket fick sin mat i tid ;)

   Nu har jag precis kommit hem från zonterapeuten och jag är lika besviken denna gång, de gjorde tom mindre ont än sist jag var där :P 

   Jag ligger även i soffan, kollar på Simpsons och väntar och längtar och väntar och längtar igen på vår kommande utlandsresa. Vi tänkte gå in på en resebyrå imorgon och se om vi kan få lite tips och råd, men de lutar väl åt att de blir Gran Canaria. Som sagt Johan och Andrea är ju där nu och dom har faktiskt ganska varmt, dryga 25 grader och de är ju helt annat klimat där så 25 grader där är världens högsommar här i Sverige så jag ska nog inte bli besviken även om jag vill åka till Thailand. De får bli nästa gång ist och då ska jag banne mig vara borta MINST två veckor! ;)

   Nä, nu ska jag göra annat. Får se vad de blir ikväll eftersom jag har fått order om att ta de lugnt och inte överanstränga mig så blir de nog bara slöa i soffan. Åker nog och säger hej till Erik på hans rast senare :)

   Ni får ha en bra kväll!












Kommentarer
Postat av: Anna

Vi var i Las Palmas för tre-fyra år sen :)

2011-02-11 @ 07:41:31
URL: http://annalath.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0