Promenad :)


   Ganska precis hemkommen efter en promenad som blev nästan tre timmar lång, jag som inte har gått så många promenader i år. De kommer kännas imorgon ;)

   Som sagt,
jag och mamma bestämde oss för att ta en promenad till stan och tillbaka med hundarna, en runda som blev drygt 1,2 mil eftersom jag mätte med mobilen. De var så skönt väder att de var värt varenda steg, men de känns i benen kan jag lova :)

   Vad har hänt mer i helgen då? Jo, jobbade i fredags. Har blivit lite jobb nu då vi inte var hemma när schemat gjordes. Men förhoppningsvis blir de fler pass nästa månad :)
   I lördags var vi på The Ark´s avskedsturné på stadshuset och dom är ju alltid lika bra live, efter de drog vi vidare på aveny. Inte så mkt folk, men de blev en av dom roligaste kvällarna på länge :) I söndags var de dax för hopptävling, turligt nog så började den inte förän kl 16. Vi fick en riktigt lyckad runda och jag är jättenöjd, synd bara att vi rev ett hinder i grundomgången. Bättre lycka nästa gång!

   Bjuder på en bild på min rena fina hund, sen får ni ha en fortsatt bra kväll!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0