På G igen, snart iaf...


   Ja, då kör jag igång och bloggar lite igen... Eller jag får se hur ofta de blir, jag har ju fortfarande inte fått tillbaka min dator. Men jag ska försöka blogga så mkt jag kan :)

   Jag tänker inte
sitta och skriva vad som hänt den senaste tiden eftersom de är så otroligt mkt, så de blir som jag börjar om på nytt. Jag kan ju iaf glatt säga att våren ÄNTLIGEN är här!!! :D

   Dom senaste dagarna har jag lite smått försökt att vända på dygnet en aning och de har väl gått sådär... ;) Igår tex så vaknade jag först redan kl 10, men ingen var vaken så jag tänkte att jag skulle lägga mig igen och kolla på ngn film. De slutade med att jag vaknade 14.30 (!) och kom på att jag började jobba kl 16, SKÄRPNING ERIKA!

   Idag däremot var jag faktiskt vaken ganska tidigt. Klev upp, duschade och precis när jag, Fanny och Picasso satte foten utanför dörren för en promenad till stallet så började de spöregna och när jag inte hade ngn bil hemma så hade vi inte ngt annat val än att ta våra två (i Picassos fall) fyra friska ben och traska iväg till stallet. Tänka sig att sekunden vi satte fötterna på stallbacken så titta solen fram igen ;) 
   Ridningen gick iaf super, jag som har blivit en liten ponnytjej igen red även denna gång en ponny. Men jag måste säga att de är ganska roligt, vi red ute för första gången i år så hästarna var pigga och glada!

   Nu sitter jag och kollar på Big Brother, har suttit klistrad varenda kväll sen de började. De är ju så jävla pinsamt att man bara måste kolla :P
   Imorgon blir de som vanligt middag hos mormor innan jag och min nacke ska testa på att träna för första gången sen vi kom hem från Gran Canaria, man måste ju vara i form så man vågar visa sig på stranden i sommar. Tänk att de är inte så långt kvar! :D

   Ni får ha en fortsatt bra natt, eller för er flesta som läser (om ni läser) imorgon. Ha en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0