Fredag igen...


   Tiden bara flyger fram, en månad, en vecka och nu är vi enda inne i april. Dvs, vi går med stormsteg mot sommaren. Väl där tycker jag att tiden kan stanna upp i en sisådär... Ja, för alltid! ;)

   Nu var de några dagar sen jag skrev igen, tänkte skriva redan igår men fanns inte så mkt att skriva så jag sparade allt tills idag ist. Finns väl inte allt för mkt att skriva nu heller, men men ni ska få en liten uppdatering iaf :) 

   Som sagt, finns inte mkt att berätta. I tisdags tog jag och och Picasso en cykeltur tillsammans med Fjobben, söta lilla Fjobben som jag saknar så. Vi var ute säkert två timmar innan vi gav upp för att de var så kallt. Igår tog vi en cykeltur till stallet också, måste även tillägga att alla skulle ha en hund som jag som finner sig i precis vad som helst, han bara flyter med och är hur lugn som helst. Dessutom är han världens lydigaste ;)
   Väl i stallet satt vi som vanligt i cafeterian några timmar innan ridningen. Fick rida Ponny som vanligt och de gick sådär, hyffsat nöjd iaf :)

   Idag har jag och Johan som vanligt varit hos mormor och ätit middag. Tänkte att jag skulle träna också, men jag vilar nog ett tag till eftersom min nacke bevisligen inte klarar av träningen än. Men de kommer väl! Jag har även varit och hälsat på Anna och lilla Tila, en hund med väldigt mkt energi med oj så söt hon är :) Nu sitter jag och väntar på att Big Brother ska börja så jag får min dagliga dos.

   Jag ska även berätta att jag och mamma funderar på att åka till fjällen (Björnrike/Vemdalen) v.17. Vi brukar åka hela familjen varje år, men förra året kom vi aldrig iväg om de var för att pappa inte fick ledigt el om Johan hade mkt i skolan vet jag inte. Så därför blir de bara jag, mamma och hundarna i år om vi får fingrarna ur arslet och bokar stugan ngn dag :)

   Nä, nu börjar Big Brother och jag tänkte hinna slänga in lite bilder också. Nattinatt!

     

     






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0