En lista...


Nämn något som gjorde dig glad igår:   Vädret :)

Vad gjorde du kl 8 imorse:
   Sov.

Vad gjorde du för 15 min sedan:
   Kollade på Big Brother. 

Det sista du sa högt:
   Skrattade högt för mig själv.

Det senaste någon sa till dig:
   Mamma tror jag, men jag minns inte vad hon sa.

Vad har du druckit idag:
   Massor med vatten och kaffe. 

Vad var det senaste du åt:
   En tunnbrödsmacka.

Vad var det senaste du köpte:   Jag tror de var vatten på flaska, sist vi var på romenad med hundarna :)    

Vad är det för färg på din ytterdörr:   Brun.

Vad är det för väder hos dig nu:   Jag tror de är mulet, så mörkt ute så jag ser inte riktigt.  

Godaste glassmaken:   Bägare med kulglass, hallon och blådär :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
   Jag har inte varit med om de iaf.

Sover du tungt:
   Jag sover igenom ALLT!

Drömmer du mardrömmar:  
Sällan, tack och lov!

Trivs du med ditt jobb:
   Absolut, bara man tar sig dit ;)

Favoritklädsel:  
Min OnePiece är de inget som slår! 

Favoritlåt just nu:
   Oj, jag lyssnar på så mkt. Men Dire Straits har följt med längst! 

Vad ser du om du tittar till höger:
   Min väska.

Vad gör dig glad just nu:
   Picasso ♥

Vad ska du göra härnäst:
   Sova om någon timme.

Höger eller vänsterhänt:
   Högerhänt.

Humör just nu:
   Jag är oftast glad :D

Favoritgodis:
   Allt surt, men man får ju så ont i tungan :P

Kläder just nu:
   OnePiece ;)

Sommarplaner:
   Förhoppningsvis jobbar på posten och en massa sol och bad förstås, LÄÄÄNGTAR!!!

Hur många kuddar sover du med:
   9 (!)

Spelar du något instrument:
   Nope

Morgon eller nattmänniska:
   Natt, utan att tveka.

Vad är viktigast för dig:
   Man mina nära och kära mår bra.

Är du kittlig:
   Oftast, men jag tänker inte säga vart :P

Snarkar du:
   Nej.

Stjärntecken:
   Lejon.

Äckligaste insekten:
   Jag hatar alla småkryp, men jag måste nog säga tvestjärtar och flugor. USCH!!!

Vad längtar du mest efter just nu:
   SOMMAREN!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0