Eget ansvar...


   Efter att jag blivit kallad på möte med min mentor på arbetsförmedlingen igår där jag fick höra att jag var oengagerad och otrevlig tänkte jag att jag skulle åka förbi på Bite line och höra om jag fick jobba lite fler timmar än de har blivit senaste två månaderna. De slutade med att jag gick därifrån med en provanställning på 3 mån (75%).

   De har som vanligt inte hänt så mkt sen sist jag skrev, därför blir de inte uppdatering mer än var tredje dag ungefär... 

   I helgen har jag bara tagit de lugnt och umgåtts med familjen, vi grillade första gången för i år i söndags och de är ju ngt man saknat. De är bara att konstatera att jag har överlevt ännu en mörk och kall vinter och nu blir de bara bättre och bättre :)
   Annars har de ju varit riktigt vårväder och jag satt faktiskt ute i bikini utan att frysa, även om de inte var för ngn längre stund :) De har också blivit en del promenader och som vanligt är min hund världens snällaste och lydigaste, jag fattar inte hur jag har lyckats med de. Men stolt är jag iaf ;) Kan även berätta att vi har anmält oss i årets första utställning som är i timrå den 8:e maj. Håll tummarna för att de går bra!

   Stugan i Vemdalen är också bokad så på söndag tar jag och mamma med oss hudarna och åker iväg för några dagar, de ska bli så skönt att komma iväg ett tag. Lite synd bara att Johan och pappa inte kan följa med, men de blir nog roligt ändå :)

   De var nog allt jag hade att säga för den här gången. Hoppas ni får en underbar kväll!




Bjuder på en bild på min "lilla" hund, tur att han är så liten att han kan ligga i knät ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0