Val :)


   Nu blir de spännannde att se vilka som vinner, är inte så insatt men känner ändå att jag röstade rätt :)

   De har varit en lång dag, efter att fått sova ynka tre timmar så bar de av upp till stallet för dressyrtävling. Jag är faktiskt riktigt nöjd med min insats på en svår häst :) Efter de tog jag och mamma en långpromenad med hundarna, in till stan och tillbaka (drygt en mil). Sen har vi som sagt varit och röstat :)

   Igår hyrde Erik och jag film, stod och valde lääänge innan jag hittade filmen som jag verklingen ville se! "I love you Phillip Morris". DEN ÄR INTE ATT REKOMENDERA kan jag säga er, om man inte är intresserad av bögsex dvs ;) Jag brukar inte vara den som blir äcklad, men de var faktiskt för mkt! Som tur var så hyrde två filmer till som vi ska se ikväll om vi hinner  och förhoppningsvis är dom sevärda :) Hoppas bara att jag håller mig vaken!

                                     Passade på att ta några höstbilder :)

                      

                                                                                                                     


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0