Fredagsmys :)


Efter Jeanettes inlägg tidigare idag/igår så är de väl hög tid att uppdatera lite :)

   Ikväll har de varit filmmys med kinamat hemma hos Ida, efter de att jag och Jeanette varit och tränat. De måste vi göra oftare! Så säger jag varje gång, men vi måste faktiskt ta tag i de nu... Jag menar, hon bor ju inte direkt långt borta. De är ren lathet från min sida iaf och de finns inga ursäkter!

   Säsongens första
"riktiga" innebandymatch (förutom träningsmatcherna i Umeå) var i lördags, ni som inte var där missade ngt. Granlo spelade 10-12 mot svenska mästarna Storvreta. En riktigt underhållande match!
Var även på Familjedag på Posten, ganska roligt måste jag säga :)

   Var på min älskade
mormors 80-årskalas i måndags. Vi hade jättemysigt och åt en massa gott, världens godaste smörgåstårta och sen en vanlig tårta som mormor bakat (än kan hon). Hon blev överöst med både gratulationer och presenter, vilket hon är mer än värd och hon var så nöjd. Av mig fick hon en mjukisdress, eftersom hon alltid är och känner på mina mjukiskläder så tyckte jag att de skulle vara en bra idé och mkt riktigt, tror hon har bott i den dressen sen hon fick den ;)
  
   Annars har de inte
hänt så mkt, har blivit en hel del ridning och träning. Dessutom har jag faktiskt legat i med teorin och varit riktigt duktig att läsa till tävlingen på söndag, jag vill ju inte göra ngn besviken. Allra minst mig själv, sån dålig förlorare som jag är :P På söndag gäller de iaf, ska vara ute i Härnösand med häst och allt senast kl 15. Jag har även fått med mig min egna lilla fanclub, bästa ridgruppen i hela världen + mamma och Annorna (Jansson och Läth)  De uppskattas verkligen, jag älskar er allihop. Vi har blivit som en enda stor familj under åren som gått och jag hoppas de blir många fler! ♥

Nä, om man kanske skulle gå och lägga sig så man kommer upp ngn gång imorrn...





Kommentarer
Postat av: Sofie

du kommer klara det galant! :D

2010-09-11 @ 11:04:31
URL: http://totalextas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0