Underbart!


   Ibland vill man inte inse hur bra man egentligen har de, kolla bara på mig. Jag har världens underbaraste familj och pojkvän, dom bästa vännerna man kan ha (ni vet vilka ni är) och sist men inte minst så har jag ju Picasso. Tänk hur en enda individ kan förändra livet för dig, jag är så glad att jag köpte dig och ångrar inte för en sekund dom konsekvenser de medförde ♥ 

             

   Vaknade för ett tag sen, pappa håller på och kör med en slipmaskin i trappen för att den ska fixas till. Inte lätt att sova då när till och med jag vaknar av oljudet, jag som brukar sova genom allt! ;) Sitter nu och kollar på lite tv och väntar på att Anna ska sluta skolan så vi kan åka och rida, Jeanette är sjuk idag så Anna ska rida ist. Funderar på vart vi ska rida, känns som jag redan ridit alla vägarna tusentals gånger redan så de skulle vara roligt med lite omväxling. Vi får helt enkelt se vart de bär av :)
 
                                                                                                                          


Kommentarer
Postat av: Eva

Ja, man tänker alldeles för sällan på hur bra man har det. :)

Och ett djur kan verkligen förändra ens liv! Dom är verkligen som en familjemedlem. :D

2010-09-14 @ 15:03:00
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0