Testar...

               
               Efter mkt klagande och många svordomar, kan detta vara lösningen?
 

   Jag är som redan sagt förut helt inkompetent när de gäller elektronik, då speciellt datorer. Min blogg har ju levt sitt eget liv ett tag. De började med lite småsaker, till att de senare gjorde mig riktigt irriterad! jag har inte kunnat byta stycke så all text bara flyter ihop, de gick inte att ha fet stil på bokstäverna och helt plötsligt var de som min dator tänkte "nämen, här kan vi göra några meningar med mindre text". Jag har ingen om helst aning hur de kunnat blivit så, så om ngn vill försöka förklara så är jag idel öra ;)

   Äntligen fick jag en länk som jag skulle installera, så jag ska testa nu om de blivit ngn förändring. Håll tummarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0