Ridning :)


   Nu är de snart onsdag och ridning igen, tänka sig att jag fortfarande efter nästan 20 år på ridskolan längtar lika mkt varje gång! ;)

   Igår var jag
helt död, efter att ha sovit alldeles för länge (ca 12 timmar) var jag ändå duktig att släpa mig iväg till gymmet för ett bodypumppass med bästa Darling och de gick faktiskt förvånadsvärt bra när jag väl vaknade till liv :) Efter de tog jag och Erik och kollade klart på filmen jag inte orkade se kvällen innan (prinsessan och grodan), riktigt bra film måste jag säga. Rekomenderas starkt! :)

                                                  

   Nu har jag
precis kommit hem från stallet och en ridtur i mörkret med Albi, Linnea och Alice. Alltid lika mysigt :) Tänker varje gång jag åker till stallet att "ikväll ska jag inte bli så länge" och ändå så är jag aldrig hemma före kl 21 ngn gång ;) Hade ju tänkt hinna se Idol som började kl 20 men de var bara att skrinlägga, får kolla på reprisen i natt ist!

   Imorrn är de onsdag igen och ännu mer ridning står på schemat, jag åker till stallet tidigt som vanligt så jag får umgås med mig kära ridgrupp. Och imorrn ska jag även hinna hjälpa till att frisera en häst och så ska Linnea träna med Alice kl 18 så jag tänkte försöka se kolla lite på henne också, en fullspäckad dag med andra ord ;) Självklart ska Picasso också följa med!

   Nu blir de lite mat innan jag slänger mig i soffan framför tv:n där jag tänkt att spendera min kväll :)

Stallkatten "Stumpen", bli inte förvånade när han en dag är borta och jag har tre katter ist för två ;) 
                                                            Han är så go!

              

                                                                                                                     



Kommentarer
Postat av: Eva

Söt katt! :)

Synd att du inte kan följa med oss o äta idag, men de kommer fler gånger!

Angående filmen om bögar som ni hyrde. Jag var nära att hyra den för nån dag sen, men de blev andra filmer istället. Tur det! Har hört massa folk nu som sagt att den är dålig. :p

2010-09-22 @ 13:41:54
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Joanna

2010-09-22 @ 13:50:35
Postat av: Joanna

Både Sofie och Jeanette är väl borta idag så blir väl bara du och jag som är där tidigt ;) Och Elin kanske :)

2010-09-22 @ 13:51:54
Postat av: Erika

Ja, de verkar inte bättre Joanna :)



Eva: Bra att ni inte hyrde den, jag hade faktiskt längat att få se den filmen och blev riktigt besviken :)

2010-09-22 @ 15:13:24
URL: http://erikawedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0