Photoshop?


   Så var denna helg till ända, har inte fått så mkt gjort men när jag tänker efter har den varit ganska bra ändå med trevligt sällskap. Och imorrn drar jag igång med träningen igen :)

   Igår vaknade jag på fel sida och dagen blev inte så mkt bättre. Förutom innebandyn som Granlo vann med 7-2 så var de inte mkt som gick min väg. På kvällen skulle Standut Blakk spela på Aveny, var sugen att gå en sväng men jag kände inte att jag kunde lämna Anna och Erik så ist gjorde jag absolut ingenting, Anna satt vid sin dator och Erik vid sin och jag jävlades med att försöka lära mig photoshop som Erik hade installerat på min dator. Så här i efterhand måste jag be om ursäkt för mitt humör när jag insett hur jävla svårt de faktiskt är :) Jag har iaf lyckats göra en bakgrundsbild till datorn och de var de som var målet igår eftersom min dator är så liten och man måste förminska bilderna, de tog sin lilla tid. Men för stunden så är jag ganska nöjd!

   Idag har de inte hänt så mkt heller, åkte hem ganska tidigt så vi hann äta hela familjen innan pappa började jobba. Sen frågade min älskade bror om jag ville följa med och fika på Barista men honom och Andrea, han bjöd ♥ Roligt att dom ville ha mig med :) Efter de så har Andrea försökt att visa mig lite mer hur photoshop fungerar, inte så lätt för en sån som mig som inte kan ett jota om datorer över huvud taget ;) Lite fattar jag nu men de är lååång väg kvar. Snällt av Andrea att hon tog sig tiden att hjälpa mig, hoppas de ger resultat. Tack! :)

   Nu ligger jag i soffan framför tv:n som vanligt, vilket jag är väldigt duktig på ;) Men imorrn är de ny vecka och med de ännu mer träning om nacken håller :)

                 Bakgrunden jag gjorde igår, den får bli mer avancerad bara jag kan lite mer :)

                

                                                                                                                      


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag måste lära mig att fixa med bilderna, de där blev snyggt ju! :) Ska kolla om Lars kan lära mig så att jag kanske kan fixa en header.

2010-09-27 @ 21:07:59
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja, bilden duger väl så länge. men så småning om ska dom bli mkt bättre ;) Är Lars duktig på Photoshop?

2010-09-28 @ 00:43:10
URL: http://erikawedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0