IDOL!


   Har precis kolla på Idolreprisen från tidigare ikväll och jag måste säga att jag är helt såld, JAY SMITH vilken jävla stjärna. Han kommer att ta hem hela idol. Kom ihåg vart ni hörde de först ;)

  
Annars idag har
de varit ridning och de är såklart lika roligt varje gång! :) Fast jag får alltid rida dom svåra hästarna, Lukas som jag red idag är bara 6 år och vi skulle delvis trava över bommar som låg på marken, ngt han aldrig gjort förut. Ridläraren (Carina) hade lagt ut fem bommar, vi kom hela tiden över dom två första sen hoppade vi länghopp över resten förutom en gång i slutet på lektionen när vi kom över tre stycken ;) I övrigt är de en väldigt trevlig häst som är väldigt snäll att pyssla med :)

   Imorrn ska jag ta med mig Picasso ut i vad som förhoppningsvis är sol och knäppa lite bilder, har tänkt göra de flera dagar nu men de har hela tiden kommit saker i vägen. Sen ska jag rida Alice och hoppas på att jeanette följer med på en tur :) Efter de ska jag och Johan till mormor och äta middag :)

  Och i helgen ska vi åka på en tripp ner till Sthlm och kolla på när Granlo spelar ut Odelberg med sin fina innebandy ;) Vi ska tydligen åka ner redan på fredagkväll, bo på hotell och äta hotellfrukost

                                                                                                                        


Kommentarer
Postat av: nettan

om det är fint väder på söndag kan vi ju färga håret o ta med picasso o knäppa med min systemkamera i parken vid mig? :)

2010-09-30 @ 10:51:57
Postat av: Sofie

haha ät mer än äggröra den här gången då! ;)

2010-09-30 @ 11:16:29
URL: http://totalextas.blogg.se/
Postat av: Erika

Jeanette: ja, de kanske vi kan göra :)

Darling: de är ju därför man vill ha hotellfrukost, för äggröran ;)

2010-09-30 @ 15:01:33
URL: http://erikawedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0