Fredag :)


Känns inte som jag har så mkt att berätta, därför skriver jag inte varje dag :)

   I tisdags var de nog bara ridning på schemat, vad jag kan minnas iaf. Blev en sväng till ridhuset på Alice med Jeanette och efter mkt bråk och övertalning med en tjurig unghäst gick hon tillslut som ett ljus ;)

   I onsdags var de iaf ridning. Tränade först hoppning för Johanna Hammarstrand på morgonen, jag som egentligen inte är ngn hoppryttade tog mig ändå runt en bana på ca 110-120 cm och på kvällen red jag ju i min riktiga ridgrupp. Fick rida en ny häst, han hade varit lite busig dan innan så Carina ville att jag skulle rida honom och de gick faktiskt hur bra sim helst :)

   Igår hände inte så mkt, åt hos min älskade mormor som vanligt på torsdagar och som vanligt är de alltid lika god mat! Jag och jeanette var ute på en lång skrittur, funderade länge om jag skulle våga rida barbacka och bestämde mig för att ge Albi en chans att faktiskt visa att hon inte är så busig som hon ibland kan vara. Och de gick hur bra som helst och hon var jättesnäll! :) Sen så kom ju besöket från Västerås som ska bo hos oss över helgen, de är alltid lika roligt att ha dom här :D

   Nu har jag precis varit och tränat, höll inte på att ta mig från gymmet. Bestämde att jag skulle cykla men mina ben orkade inte trampa, dom var helt stum men de blev bättre efter ett tag :) Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta med mig Picasso på en promenad bort till stallet och kolla till hästen jg har hand om i helgen, Dacke :)

SEN SKA JAG ÄTA EN MASSA GODIS OCH SLÖA I SOFFAN HELA KVÄLLEN,
because I´m worth it! ;)

Jeanette och Manne i tisdags :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0