Dan före dan...


   Jag förstår fortfarande inte varför de hr blivit som de blivit, men nu har iaf superhjärnan jag kommit fram till en liten lösning. Verkar som bloggen bara krånglar när jag använder Google Chrome, nu är jag inne i Explorer och skriver och de funkar hur bra som helst! De är bara att försöka komma ihåg att skriva i de i fortsättningen :)

   Nu ska jag iaf snart hoppa in i duschen och göra mig klar så vi kommer iväg till Hööks innan dom stänger, åkte dit igår för att köpa en sak. De var den enda jag kom därifrån utan, men de är ganska vanligt när de gäller mig :P Sen bär de av ut till timrå för lite innebandy och ikväll är de plugga, plugga, plugga som står på schemat, med undantag för lite tv ;)

                                                       Ha en bra dag allihopa! ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0