Dagvill...


   Har precis suttit här och fått tagit bort de jag skrivit om att jag inte gillar söndagar, För de är ju LÖRDAG idag ;)

  
Som sagt, lördag idag! Har precis kommit hem från innebandy och andra träningsmatchen för helgen. Gick väl inge vidare för grabbarna idag, men dom har haft en tung vecka. Så jag förlåter dom ;) Ni får ta nya tag till helgen när serien drar igång på riktigt!

  Nu sitter jag och slökollar lite på tv och väntar på maten, sen blir de att läsa dressyprogrammet inför imorrn som jag inte ens tittat på än för jag vet inte vart de är. Kanske dax att leta reda på de, eller vad tror ni!? Annars blir de nog en hel del TV ikväll också, men de är väl inte så ovanligt när de gäller mig. Vi håller liksom ihop i både vått och torrt ;)

           Jag och Mazze ska göra debuten på dressyrbanan imorrn, önska oss lycka till!

                               

                                                                                                               






Kommentarer
Postat av: julia

Det kommer gå super imorrn :D

2010-09-18 @ 17:32:48
Postat av: Erika

Vi hoppas på de :)

2010-09-18 @ 17:33:19
URL: http://erikawedin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till :)

2010-09-18 @ 18:01:09
Postat av: Sofie

ERIKA, LÄS IGENOM PROGRAMMET THIS INSTANT!!! (och lär dig det!)

du kan ju bara du vill, så se till att fixa det för då kommer det gå precis hur bra som helst! LYCKA TILL! jag håller alla tummar och tår :)

2010-09-19 @ 00:46:56
URL: http://totalextas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0