"Barnvakt"


   Jag och Picasso har varit stadsbor i natt och fått sovit i en säng med Tempurmadrass, lyxigt eller vad? ;)

  
Som sagt,
jag och Erik är "barnvakt" (läs: SÄLLSKAP) åt Eriks syster Anna i helgen när resten av familjen är på en weekend i London och eftersom Erik jobbade både i natt och ska jobba ikväll också fick jag den äran att göra henne sällskap ist :) Igår var vi på bio och såg Grown ups, en film som jag länge velat se men som vanligt hade jag för höga förväntningar och blev besviken :/ Visst skrattade man emellanåt, men jag tyckte inte filmen hade ngn direkt handling...

   Just nu sitter jag hemma och ska väl ta mig i kragen och hoppa in i duschen snart, men de är Simsons på tv:n så de kan vänta ett tag. Efter de blir de lite mat och sen bär de av hem till Erik där Anna redan är och väntar på mig, blir nog lite Idolkollande och allmänt fredagsmys tills Erik slutar. Sen blir de nog ngn film, har faktiskt en film kvar att se av dom vi hyrde och jag håller tummarna att jag slipper bli besviken igen :)

   Imorrn är de premiär av innebandyallsvenskan i sporthallen kl.16 Granlo BK-Hässelby SK, förhoppningsvis får jag med mig både Erik och Anna. Jag hoppas även att NI är där!? Och vi hoppas på säsongens första vinst! ;)

                               Dagbladet har gjort ett repotage om min älskade bror ♥

             

                                                                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0