Ännu en helg till ända...

 
   Ja, då har en ny vecka startat...

  
Igår var jag
som sagt i Härnösand på tävling och de gick ju inte alls som jag tänkt mig, så nog pratat om de. Får ta igen de på tävlingen till helgen ist :) 

   Idag sov jag ut riktigt, eftersom de blivit dåligt med sömn senaste dagarna. Sen har jag varit och tränat bodypump med Jeanette och Sofie på EGO :) 

   Funderar på om jag ska anmäla mig och Picasso till en grundkurs i Agillity och se vart de leder, förhoppningsvis tyckr han att de är roligt och vi kan fortsätta. Agillity var ju faktiskt taken från början men vi ramlade in på utställning ist och de har ju gått bra de också. Kan vara roligt att prova på ngt annat. Och på tal om utställning så är de snart dax igen, den 10:e oktober i Nordichallen, då ska mamma få ställa ut Picasso eftersom jag blir så nervös. Så får vi se om jag tar Fabbe ist om han ska vara med, annars får jag sitta på sidan och hålla tummarna :)

   Nu ligger jag och latar mig i soffan och kollar på lite tv, men snart ska jag ta mig i kragen och åka till Erik :)
  
                

                                                                                                                    




  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0