Uttråkad...


   Idag har de har varit en ganska tråkig dag i Erikas liv, inte mkt som har hänt och de verkar som om natten inte blir så mkt bättre "/ Längtar och längtar till onsdag när de blir en mysdag och sen stallet med dom bästa!

   Blev inga kort knäppta igår, tiden för middagen blev ändrad så vi hann inte med de helt enkelt. Blev ist en filmkväll hemma hos Jeanette efter middagen och de var minst lika mysigt. Vi har bestämt att vi ska träffas på onsdag innan ridingen ist och då ska Darling vara med också, kanske är lika bra för jag tror de blir helt överlägset ;) Jeanette ska ta med sig sin systemkamera och jag och sofie tar med hundarna, hoppas på många fina höstbilder! Sen efter de ska vi laga ngn god mat och efter de bär de av mot stallet, låter de inte mysigt så säg? De som kommer bli en utmaning är att JAG har lovat Jeanette att jag ska kliva upp tidigt så jag hinner hjälpa henne att färga håret innan vi ska iväg och med hennes dygnsrytm vet man aldrig när de kan bli ;)

   Idag har jag inte gjort så mkt annat än att masat mig iväg till gymmet för ett bodypumppass, sen åkte jag hem och kollade på innebandy (Dalen - Umeå City) och efter de åkte jag och gjorde Erik sällskap på hans rast, Sofie tittade förbi en sväng efter jobbet också :) 

   Imorrn vet jag heller inte vad de blir, ingenting planerat på hela dan. Hoppas att ngt dyker upp, eller så kanske de bara blir en promenad med Picasso så vi håller tummarna på att vädret blir bra.

   Jag har en fråga, om ngn skulle vara snäll att svara; De är en låt på bodypumpen som jag har fastnat för, men kan inte hitta den ngn stans. Så om ni vet vad axellåten heter så hjälp mig gärna, har för mig att den heter "Hardcore ..." eller "... hardcore"? HJÄLP!!!

                     

                                                                                                                      




Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.totallylesmills.com/site/BODYPUMP

2010-10-05 @ 07:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0