Trasig dator :(


   Min dator har som sagt valt att inte fungera längre och måste åka på lagning och om jag känner mig själv rätt så kommer jag fortfarande sitta här om X antal månader utan att de hänt ett skit, de har redan gått nästan en vecka! "/

  
Så vad har då hänt under denna vecka? Inte mer än vanligt, tränat och ridit. 

   I onsdags hade vi ju bestämt oss för att knäppa lite höstbilder så de blev till att kliva upp i tid och åka hem till Jeanette för att hjälpa henne att slinga håret, åt lite mat och sen gick vi bort till tjärnen vid Sofie och knäppte kort. Jag som hade gjort Picasso så fin trimmat honom på halsen och på tassarna och borstat honom jättenoga, de första han gjorde när jag tog av honom kopplet var att hoppa i vattnet efter änderna så var ju allt arbete förjäves ;) (Blev väl några fina kort, lägger upp dom vid senare tillfälle) Efter de åkte vi upp till stallet och de gick bra som vanligt, finns inte mkt att säga :)

   I Torsdags blev de till att rida Albi innan jag for till mormor och åt sen middag, tror klockan var 20 innan jag kom dit men då fick jag ju träffa morfar också eftersom han brukar vara ute på birsta när vi vanligtvis brukar vara där så de var trevligt! :)

   I fredags stod de träning på schemat och efter  de hade jag lovat att ta hand om Alice (unghästen jag rider) så de blev en liten promenad efter att jag stått och pratat i stallet i flera timmar. Dom är så trevliga allihopa! Kom hem runt 23 och som tur var hade jag spelat in Idol eftersom jag var förberedd på att de kunde ta lång tid. Så blev de Idoltittande hela natten i princip ;) JAY SMITH, säger jag bara!!!

   I lördags var jag på medlemsmöte på ridskolan och efter de tog jag och Sofie en tripp ut till birsta. Jag skulle kolla efter ett par skor och hittade ett par som jag bara måste ha, naturligtvis så fanns dom inte i min storlek men dom skulle få in fler så de är bara att hålla utkik! Sen blev de bara en mysig lördagkväll framför tvn :)

   Igår (söndag) hade jag fullt upp, klev upp tidigt för att åka på hopptävling, gick inte som tänkt men förhoppningsvis går de bättre nästa gång. De var helt ekelt för högt både för mig som dressyrryttare och för hästen som är lite osäker. Men vi får ta nya tag för jag vet att vi kan! :)

  Idag (måndag) har jag bara tränat och sen har de varit lugnt hela kvällen, varit en stund hos Erik bara. Nu är jag hemma igen och ska väl lägga mig, ska vara ganska tidigt i stallet imorrn. Tänkte försöka rida innan de blir mörkt för en gångs skull ;)

   Nu blir de lite tvtittande innan de är dax för mig och Picasso att hoppa i säng, gonatt! ♥

                                                                                                                         
                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0