Nya skor! :)


   Här har de gått snart 2 veckor och fortfarande ligger min dator kvar på samma ställe som sist, orörd! Jag är inte speciellt förvånad ;)

  
Vad som har hänt sen förra gången jag skrev är inte mer än vanligt...

   Vi börjar med tisdag: Red Albi som vanligt, blev en skön tur runt travet tillsammans med Linnea och Alice och hör och häpna! Vi var tillbaka redan INNAN solen gick ner, vi som alltid brukar rida på kvällen ;)

   Onsdag: Efter att en natt med inte allt för mkt sömn, ingen alls nästan för att vara exakt åkte jag upp till stallet redan vi halv fyra för mamma skulle iväg med bilen, satt där i någån timme innan mobilen ringer. De var Linnea som ringde; "Erika, de måste hjälpa mig att få till Alice, både jag och Ingela har försökt men de går inte. Snart ger jag upp!" Hon kom med henne till ridskolan så skulle jag rida till henne, de började väl inte sådär jättebra. Hon är så jävla tjurig den hästen, men när hon går som hon ska är hon ist hur fin som helst! De tog sin lilla tid med mååånga protester, men vi lyckades till slut. Keep up the good work Linnea så ska du nog se att de löser sig och du vet att jag mer än gärna hjälper till! :) Sen var de dax för min egna lektion och de gick väl ganska bra förutom att jag redan var helt slut efter nästan en timmes bråkande med Alice, red en häst som jag inte brukar rida så jag ska väl inte klaga :)

   Torsdag skulle bli lite av en vilodag, trodde jag :P Åt middag hos mormor sen skulle jag åka och kolla på darling när hon red extra. Så jag tog med mig Picasso och åkte till stallet, väl där så fick jag förfrågan om att rida jag också eftersom dom var en man kort i gruppen efter så de var bara att åka hem och byta om, red ännu en häst som jag inte är van att rida men de gick helt ok med tanke på att jag inte tycker om den hästen :P

   I fredags klev jag upp i någorlunda tid, åkte ut på birsta med mamma och pappa. Tog även med mig alla burkar jag och Erik har samlat på oss, som jag sagt att han inte får slänga och pantade dom. De blev hela 359:-! :D Köpte mina skor som jag gått och kollat på ett tag och jag är så glad för dom är så fina! ;) På kvällen kollade jag på Idol och jag säger bara de, JAY SMITH! ♥

   Igår (lördag) var de efter ca två timmars sömn dax att kliva upp 05.30 för att bege sig mot Sthlm och innebandy, en match som man egentligen bara vill glömma (förlust med 7-3) så nog pratat om de... Var hemma igen vi kl 23. Åkte till Eriks mamma och Anders, vi var bjuden på middag där men eftersom jag inte var hemma kunde jag inte komma. Nu fick dom ju träffa mig en stund iaf, så de var trevligt :) Sen var de ju de där med hockeyn... Hade lovat pappa att jag skulle se hockeyn hemma (Washington-Nashville), jag såg väl kanske dom första 2 minuterna sen sov jag. Tur var så slutade matchen som jag hade hoppats på och nästa gång ska jag se till att hålla mig vaken ;)

   Idag (söndag) började med att jag sov bort halva dan, sen har jag bara varit hemma, ätit och slöat framför tvn. Precis så som söndagar ska vara, skönt har de varit! ;) Men imorrn drar en ny träningvecka igång igen! :)

                                                                                                                   


 


Kommentarer
Postat av: Sofie

hihi vad söt du är darling! vi ses ikväll, älskar dig! <3

2010-10-20 @ 09:56:17
URL: http://totalextas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0