Jay!!! :D


   Sitter här i soffan som ett barn på julafton och väntar på att Idol ska börja igen. Fattar inte att jag blir nervös varje gång han kommer in på scenen även fast jag vet att han KAN INTE göra bort sig, helt underbar är han den där JAY SMITH! ♥

  
Inte så många dagar sen jag skrev sist så de finns inte mkt att säga.

   Onsdag hade jag ju med mig Alice på lektionen, men vi hade inte hoppning som stod på planeringen eftersom vi har så många halta hästar nu så vi ska få hoppa nästa vecka ist. Men de var sak samma även fast de kändes surt med en gång, jag rider med än gärna dressyr men nu hade jag ställt mig in på att de var hoppning så jag blev lite besviken. HUR SOM HELST, ridlektionen gick över förväntan då Alice har varit lite tjurig ett tag. Men hon gick fint och jag är nöjd :)

   Igår var de stallet igen och rida Albi, blev en kvällstur under stjärnklar himmel. Mysigt var de, men kallt som satan :P

   Och nu som sagt, sitter spänt och väntar på att Idol ska börja igen. Sen blir de nog hockey med pappa i natt eftersom Erik "gibbar" med sina vänner som han säger de ;)


                  

                                                                                                                           


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, JAY :D (L)

2010-11-01 @ 13:23:13
URL: http://twilowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0