Innebandy :)


   "Borta bra, men hemma bäst"? Ja, så är de nog men jag hade gärna stannat kvar nere i Sthlm ngn dag till ;)

   Som sagt, varit nere i sthlm på innebandy i helgen, åkte på fredag eftermiddag och kom hem igårkväll :) De blev en mkt spännande match som Granlo drog längsta strået till slut (8-7). Åkte ner med Spelarbussen så man var ganska begränsad i vad man kunde göra och fick åka dit spelarna skulle. Men samtidigt så åker jag hellre buss än bil så de är bara att gilla läget ;) Vi bodde iaf på Scandic i Uppsala, alltid lika mysigt att bo på hotell och hotellfrukost är kanske de bästa som finns.

   Nu ska jag snart göra mig i ordning och ta med mig Picasso och åka till Jeanette inne i stan och se om hon kanske ha lust att knäppa lite höstbilder på oss med sin systemkamera :) Efter de blir de en försenad födelsedasmiddag för Erik som fyllde år i måndags. Hans pappa skulle bjuda oss på ngn restaurang men de får bli en överraskning :)

   Kanske lägger upp några bilder från dagen senare, om de blir några dvs:)

              

                                                                                                                         



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0