Innebandy! :)


   Då var de ny vecka igen, tiden går så ortroligt fort! Måste säga att veckan börjar bra iaf. :)

   I lördags bjöd vi hem mormor och morfar på middag, tacos blev de och jag som inte har varit så förtjust i de innan måste säga att jag har haft ganska fel där, de är ruskigt gott och mätt blir man också  ;) En mysig kväll med andra ord!

   I söndags blev de till att kliva upp tidigt och åka till stallet, skönt att rida medans solen är uppe för en gångs skull och bra gick de. Linnea skulle bort så därför fick jag ta hand om Alice, hon var riktigt fin. Nackdelen med henne är att hon kan vara så jävla tjurig, men på slutet har hon varit riktigt fin så jag hoppas hon har kommit över de. Ska få ha med henne på ridlektionen imorrn, hoppas de går bra! :)

   Idag sov jag länge, vaknade med nackspärr och värre är de nu. Men jag överlever, bara att knapra piller ;) Annars idag var de dax för innebandy och Granlo att möta favorittippade Uppsala. Matchen skulle egentligen spelats i helgen men blev framflyttad. Matchen vann Granlo ganska enkelt med 7-3, antingen var de Granlo som spelade bra eller Uppsala som var ruskigt dåliga ;) Erik Jobbade tyvärr men jag fick med mig Daniel ist, de var trevligt då han är så lätt att ha att göra med :) Nästa match spelas redan på söndag så de blir inte så lång väntan!

   Nu ska jag bara slöa i soffan resten av kvällen, vila min nacke och hoppas på att de går ngt bra på tv. Ha en bra kväll allihopa! ♥

                                     
                                           
                                                                                                 
                                                                                                                         



Kommentarer
Postat av: Joanna

nej ska du hoppa med Alice, jag som trodde du skulle ta över Mazze;)

2010-10-27 @ 07:57:33
Postat av: Erika

Jo, de blev så. Men de är ju inte säkert att du har honom :)

2010-10-27 @ 14:31:33
URL: http://erikawedin.blogg.se/
Postat av: Joanna

Nej jag vet=) Äh det ordnar sig säkert

2010-10-27 @ 15:54:55
Postat av: Erika

Jag hoppas de! :)

2010-10-27 @ 16:00:51
URL: http://erikawedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0