Fredagsmys i min ensamhet...

  
   Ibland kan de vara skönt att vara själv, lugnt och tyst. Idag är inte en sån dag, tur jag har tvn och idol som håller mig sällskap :)

   Nu när jag äntligen har fått tillbaka min dator ska jag försöka att skriva lite oftare :)

   Vi börjar med måndag, ny vecka... Tror inte jag gjorde så mkt mer än att träna, kommer inte ihåg faktiskt. Sen blev de väl lite tv på kvällskvisten :)

   Tisdag var de ridning som stod på schemat som vanligt, inte lika roligt den här gången för vi fick rida i regnet. Och nu när kylan kommit så är de så svårt att få tillbaka värmen efter att man har varit i stallet :/

   Onsdag blev som vanligt den bästa dagen på hela veckan. Åkte till stallet och umgicks innan jag skulle hjälpa Linnea med Alice, den här gången från marken och de gick väldigt bra måste jag säga även fast mina ridlärarkunskaper kanske inte är dom bästa :P Picasso var också duktig och hjälpte till ;) Sen var de dax för min egen ridlektion, var meningen att vi skulle rida barbacka. Men efter ungerfär halva lektionen med en ovillig häst och en stegring så fick jag sätta på sadeln och då gick de mkt bättre ;) Sen kommer vi till de bästa. Jag skulle få min lilla dator fixad, en kompis som jag inte haft kontakt med på läge erbjöd sig att fixa min dator och de roligaste var nog att få träffa honom igen efter alla år, hoppas de inte behöver dröja lika länge igen :) Nu har jag iaf en fungerande dator så tack för de! :)

   Torsdag är mormors dag med oss och som vanligt åkte vi dit på middag, alltid lika trevligt. Sen hade jag gått hela dan och väntat på att Lyxfällan skulle börja för tjejen som var med verkade helt blåst och mkt riktigt så var de så, Patetiska människa. Jag blir så arg när jag ser sånt!

   Idag har inte hänt så mkt, Erik är hos en kompis och spelar tvspel så jag åkte hem för att få lite sällskap. Men de är ingen som ska vara hemma här ikväll så här sitter jag i min ensamhet och väntar på att idol ska börja och göra mig på lite bättre humör. Ingen bil har jag heller så jag kan ta mig ngn stans om jag skulle vilja... Hoppas hur som helst på en lyckad kväll!



                                                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0