Tidsfördriv ;)


   OM DIG:

Vad är ditt namn:  
Erika Kristina Wedin 
Längd:
   Ca 167 cm
Vikt:   Ca 57 kg
Hårfärg:   Blond
Ögonfärg:   Blå
Civilstatus:   Upptagen :)
Höger eller vänsterhänt:   Högerhänt
Stjärntecken:   Lejon
Piercings:   Några stycken ;)
Tatueringar:   Ja :)
Har du några husdjur:   En hund (Picasso) och två katter (Måns och Nova) 
Grundskola:   Högoms skola 1-6, Bergsåker 7-9
Gymnasie:   Barn och fritid, Åkersvik (HB)
Högskola:   Ingen än så länge :P

   JUST NU:

Äter du:
   Ingenting
Dricker du:   Powerking
Håller du på att:   Uppdatera bloggen  
Lyssnar du på:
   Fotbollen på tvn
Väntar du på:   Vinna på lotto? ;)

   SENASTE

Telefonsamtalet:  
Från mamma 
SMS:  
Kan de ha varit från Fragge kanske
Låt du lyssnade på:   Något med Jay Smith ;) 
Gången du grät:  
Minns inte riktigt 

   I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän:  
Jag tror inte de...
Fått ditt hjärta krossat:   Nope :)
Skrattat så att du börjat gråta:   De händer ganska ofta faktiskt ;)
Träffat någon son har förändrat ditt liv:   Nja... 
Insett vilka som är dina äkta vänner:  
ABSOLUT, fattar inte hur jag kunna varit så blåögd "/

   DIN FÖRSTA:

Operation:  
Om de räknas till operation, har en titanskruv i käken
Piercing:   Tungan, 5 dec samma år som jag fyllde 18 :P 
Bästa vän:  
Alexandra Ericson 
Sporten:  
Ridning :D 
Husdjur:  
Uppvuxen med hundar och hästar :) 
Vaccination du minns:  
Jag minns faktiskt en, men jag vet inte hur gammal jag var. Men sprutan togs i benet och jag kunde inte gå på flera dagar "/ 
Konsert:  
Minns inte 
Förälskelse:  
En son till en av mammas kompisar, kan jag ha varit 5 år kanske ;) 
Alkohol du drack:  
Minns inte, men jag var nog ganska sen :) 
 
   DIN FRAMTID:

Vill du ha barn:  
Självklart!
Om ja, hur många:   2-3 kanske :)  
Vill du gifta dig:  
Ja!
Karriär i åtanke:   Oj, drömma kan man ju. Men att jobba med mordutredningar har jag alltid tyckt varit spännande :) 

   HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling:
   Nej
Haft sex på första dejten:   Nej
Krossat någons hjärta:   Inte medvetet isf "/
Har du blivit arresterad:   Nej
Gillat din killkompis (mer än som vän):   Ja

   TROR DU PÅ:

Dig själv:  
Oftast :)
Mirakel:   Ja, de gör jag nog :)
Himlen:   Svårt att säga
Tomten:   När jag var liten :)
Änglar:   Nä? Fast ibland kan de verka som jag har en skyddsängel
Kärlek vid första ögonkastet:   Hmm, jag vet faktiskt inte...
Att kyssas på första dejten:   Ja, varför inte :)

   VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon:
   Ögon
Kramar eller pussar:   Kramar
Kortare eller längre:   På vad? ;)
Romantisk eller spontan:   Romantisk
Snygg mage eller snygga armar:   Tror på magen :)
Tatueringar eller piercingar:   De är väl upp till honom?
Känslig eller inte:   Något mitt emellan
Ragg eller förhållande:   Förhållande
Bråkstake eller tveksam:   Har fått för mig att alla tjejer gillar en "bad boy" ;)

   SVARA ÄRLIGT:

Haft mer än en pojkvän på samma gång:  
Nope :)
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut:   Ja, absolut!
Vad kan du verkligen inte leva utan:   Min familj
Vad gillar du gällande dig själv:   Mina ögon och min mage
Vad gillar du inte gällande dig själv:   Mina händer  
En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: 
  Ingenting
Vad vet inte så många om dig:   Att jag är väldigt envis och är van att få som jag vill ;)

                                                                                                                              


Kommentarer
Postat av: Thomas

Nog håller du alltid koll på magen på det mosatta könet ;-)

2010-11-28 @ 12:01:15
Postat av: Thomas

Nog håller du alltid koll på magen på det mosatta könet ;-)

2010-11-28 @ 14:17:58
Postat av: Erika

Hihi, lite koll har man alltid. Sen spelar de inte sån stor roll ;)

2010-11-28 @ 22:13:01
URL: http://erikawedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0