Fy skäms!


   Nu harde gått en hel vecka utan att jag skrivit ngt, känns inte som de var så länge sen. Men de är under all kritik att jag skriver så sällan och de måste bli skärpning med de! ;)

   Har väl inte hänt allt för mkt som vanligt...

   Lördag, blev om jag minns rätt bara en lugn dag och kväll vid tvn. som dom flesta vet så stannar jag helst inne när de är sånt här väder och jag skulle alvarligt kunna gå i ide under vinterhalvåret ;) 

  Söndag spelade Granlo första matchen efter uppehållet och de gick inte alls som jag hade hoppats, även fast jag tyckte att dom var de bättre laget så blevsiffrorna till slut hela 7-3 till Älvsjö "/

   I måndags var jag och tränade igen efter att ha vilat en vecka, tyckte att de skulle göra gott när min nacke krånglar som den gör, de gick bra men nacken blir inge bättre. Hoppas de löser sig, ska ju snart på massage igen :)

   I tisdags var de ju ridning som vanligt och jag var väl inte sådär jättetaggad på att åka till staller när de blåste storm, blev iaf en tur i skogen och KALLT var de. Jag börjar fundera på hur jag ska överleva vintern om jag fryser redan nu, tog flera timmar + en dusch för att få värmen tillbaka:P  

   Onsdag, ridning igen och denna gång tog jag med mig Alice på lektionen. Hon var ganska tjurig men fick ge sig till slut, hoppas att de håller i sig för Linnea ska nämligen tävla på söndag. Lycka till! :) Tyvärr ska jag åka bort annars hade jag också varit med... Åkte sedan ut till Mattias i Sundsbruk och färgade hans hår och spelade lite tvspel :) Utöver de så ska jag iaf börja lämna blod så jag var och lämnade en massa prover och sen var vi och vaccinerade oss mot influensan :P

  Igår/torsdag blev en lugn historia, de enda som hände var att vi åt middag hos mormor som vanligt. Annars hade tvn min uppmärksamhet hela dagen ;)

   Idag/igår fördrev jag tiden med att träna och sysselsätta mig med diverse saker för att få tiden att gå så klockan kunde bli åtta och dax för idol, de har liksom blivit veckans höjdpunkt och allt tack var Jay. Och han var såklart lika bra som alltid! ;) Nu ligger jag bara och slökollar lite på tv och vet inte riktigt vad jag ska hitta på, lär väl inte hinna med så mkt mer idag så de snart är läggdax...

   Och på tal om ingenting, på söndag är det första advent så de är väl dax att julstäda och få lite ordning. Måste faktiskt erkänna att även fast jag inte gillar vintern så är julen en av dom mysigaste högtiderna på hela året. De är sån mysig stämmning :)


                

                                                                                                                           




  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0