Första snön!


   Ja, i natt kom första snön och de var ju inte lite heller. Vet inte riktigt hur jag ska reagera, jag tycker att de är mysigt samtidigt som jag ledsnar ganska snabbt :)

  
Var ju inte så många dagar sen jag skrev nu så de finnns inte så mkt att skriva om...

   Måndag var ju träningsdag för min del och jag släpade mig iväg till Helex för ett bodypumppass, jag måste ha varit riktigt sliten sen helgen för de var nästan plågsamt. Men jag tog mig igenom de :) Efter de gick jag över till Sporthallen för att kolla på träningsmatch mellan Granlo-Nordic. En ganska tråkig match som Granlo vann enkelt, konstigt vore väl annars med tanke på att Nordic spelar i div 2. De slutade hela 14-5 :)

   Igår var de ridning och Albi som gällde, hade planerat en ganska lång tur men när vi väl kom ut så blåste de is så vi gick bara runt Bergsåker och hästarna var rädd för ALLT! ;)

  NU VÄNTAR JAG PÅ ATT FÅ ÅKA TILL STALLET, TILL BÄSTA RIDGRUPPEN I VÄRLDEN! ♥

             

                                                                                                                            



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0