Visste ni...


att jag vill köpa en iphone, kan ju göra de nu när jag har ett jobb :) 
att jag har
världens bästa familj.
att min senaste kyss de ni ;)
att jag lyssnar mycket på Dire Straits, de funkar alltid ;)
att jag funderar på ngt att äta just nu. 
att jag pratar ofta med mig själv, får de bästa svaren då.
att jag inte gillar djur som far illa pga dålig omsorg.
att min första riktiga kyss var... De minns jag inte ens.
att jag avskyr när folk snackar om saker de hört utan att ha en aning om sanningen.
att kärlek gör att jag känner mig trygg.
att jag gillar min hund Picasso? ;)
att jag alltid/aldrig kommer att växa upp. (Fast jag är inte som dom trotsiga treåringarna som springer runt på Oscar vissa fredagkvällar)
att jag är förälskad i saker eller vad? Ngt som jag alltid har med mig överallt är mobil och Lypsyl. Får ALDRIG glömmas!  
att sist jag grät var när jag tänkte på sommaren.
att min mobiltelefon är bra, men jag vill ha en bättre ;)
att när jag vaknar på morgonen kan jag ligga och dra mig i timmar om jag får.
att innan jag går och lägger mig måste jag göra alla dom tusen saker jag kom på just då bara för att slippa lägga mig.
att jag just nu tänker på vad jag ska svara här ;)
att i morgon kommer jag jobba, äta middag hos mormor sen träna.
att jag hoppas att jag för en gångs skull kan komma i säng i tid så jag slipper vara så trött dan efter.
att jag verkligen vill ha SOMMAR!!!

   Hittade den här på Natalys blogg och var tvungen att sno den ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0