Trött trött trött!


   Gårdagen var minst sagt stökig, blir lätt så när der var 18 på Oscar och dom beter sig som trotsiga treåringar! Kan adrig tänka mig att Johan skulle bete sig så... Vi öppnade iaf kl 22 och till skillnad från en vanlig kväll när vi öppnar 23 och folket börjar droppa in runt midnatt så står dom och hänger på handtaget redan aspackade innan vi öppnar. När dom redan är full när dom kommer så blir de inte så att dom köper så mkt i baren och då blir de mindre dricks till oss. :P :( Tycker att de är skönt att de oftast är 23 där så man slipper alla småbarn!!! VÄX UPP NGN JÄVLA GÅNG!!!

   Idag har inte hänt så mkt, kan bero på att jag känner mig helt död. De är jobbigt med småbarn ;) Är iaf hemma i Bergsåker nu och ska snart äta middag :) Sen blir de nog tv hos Erik resten av kvällen, ska bli skönt att få ta de lugnt iaf en dag denna helg de är inte så ofta. Plus att jag tänkte sola om de blir tid över :) Lär kanske bli en Promenad med älsklingsvovven också ;)

   Kanske jag skriver ngt mer sen om jag kommer på ngt att skriva dvs :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0