Tredje dagen


   Så har halva veckan gått redan... Tiden går så jävla fort! Nu börjar jag komma in i jobbet riktigt och de är ganska roligt, förutom att jag får ont i fötterna och att jag jobbar ensam. Fast jag har ju iof folk runt mig hela tiden ändå så de blir nog bra till slut :) Slutar egentligen kl 15.00, men jag har inte varit hemma före kl 16 en dag. De är väl också ngt som kommer med tiden, att jag gör sakerna fortare och inte är så jävla noga ;)

   Ikväll har de varit ridning som vanligt och som vanligt gick de jättebra! Hade hoppning idag och alla som känner mig vet att jag inte är ngn hoppmänniska, jag tycker de är jättesvårt att mäta avstånd osv. men samtidigt är de roligt. Hade Mazerati, jag gillar den hästen och har börjat hitta alla "knappar" på honom så de ska bli kul att se vart de leder... :)

   Nu ska jag titta på Efterlyst och sen kanske jag skriver några rader innan jag lägger mig.


        Blir så korta inlägg ibland så jag fyller ut med en bild på hästen som jag red idag ;)

 
                                        




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0