Trasig dator :(

   Nu var de länge sen jag skrev igen, men den här gången finns en anledning. våran bärbara dator vägrar att starta och jag är för lat att sätta mig vid mammas och pappas stationära SEEEGA dator, men idag gör jag ett försök :)

   De har inte hänt spciellt mkt den senaste tiden förutom jobb. Eller jo, igår var ju Picasso på utställning igen, den här gången en mkt större än den första (drygt 800 hundar var med). Vi kom hem med tre nya rosetter, han vann sin klass och fick ck = certifikatkvalité och blev 4:e bästa rashane. Jag är jättenöjd! :) Ni får tänka på att han är inte färdigvuxen än, en Golden har inte vuxit klart förän vid ca 5 års ålder och Picasso har inte ens Fyllt 2 år. Så de är riktigt bra! Nu väntar förhoppningsvis Sollefteå och Hudiksvall i sommar :)

   Väntar på bilder från Jeanette som var med som "hjälpreda" ;)

                      Här är en bild från förra utställningen bara för att fylla ut inlägget lite ;)
 
                
                                                                                 ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0