Tråksöndag :(


   Imorrn börjar jag min första jobbdag och jag känner mig inte speciellt laddad kan jag säga. Inte för att jag inte trivs på jobbet, tvärt om. De kommer att gå bra att kliva upp och jobba till sommaren kommer, men sen medans ALLA andra ligger på stranden kommer jag sitta inne, när jag väl slutar kl.15 och åker till stranden är alla påväg hem. Jag som går runt hela året och väntar på sommaren så när den väl kommer får jag inte vara ute i solen iaf :( Men de löser sig nog på ngt sätt hoppas jag. Ska försöka få iaf ngn veckas semester, bara jag hittar ngn som vill och kan utföra jobbet...



Kommentarer
Postat av: Eva

Väldigt bra att du fått jobb! Men förstår ju självklart att du vill ha lite semester så du kan få sola, bada o hitta på saker. :)

2010-05-02 @ 22:56:13
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja, jag hoppas verkligen de löser sig på ngt sätt till slut :)

2010-05-02 @ 23:27:17
URL: http://erikawedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0