Mammas dag :)


   Gårdagen: Började med att jag klev upp runt halv två efter att ha jobbat natten, åkte och solade och sen hem för att göra mig i ordning och åka iväg till Darling´s stuga ute i Bergafjärden på "18"-årsfest. De blev en ganska lyckad kväll om man bortser från vissa saker :)

   Idag: Är de ju morsdag, grattis på morsdag förresten alla mammor, alla mammors mammor osv ;) Har iaf ganska precis kommit hem från fika hos mormor. Vi har även kollat på Elitloppet, en tradition vajre år :) Nu har jag varit ute med katten och Picasso en stund medans jag väntar på att maten ska bli klar :)

   Skulle behöva städa lite på mitt rum också, men vi får se om de blir ngn tid över till de ikväll.

                





Kommentarer
Postat av: nettan

du måste komma o hälsa på mig =)

2010-05-31 @ 09:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0