Min lediga dag!

   De är nästan så att man får dåligt samvete när man missar att blogga en dag ;)

   Idag på min lediga dag har faktiskt inte hänt så mkt, sov halva dan eftersom jag jobbade dubbelt igår så jag var ganska trött när jag kom hem. När jag väl vaknat till liv åkte jag och Johan till mormor på middag som vanligt på torsdagar och de är alltid lika gott :) 

   Nu har jag precis kommit hem från stallet, blev lite sent kanske. Men de är ju sån jag är. Var ute och red en sväng i regnet, men de var faktiskt ganska skönt måste jag säga. De är ju trots allt ganska varmt även fast de regnar ;) 

   Funderar på om jag ska ta mig ett bad nu och sen krypa ner och försöka somna ngn gång. Sista arbetsdan för denna vecka imorrn, förutom lördagkväll. Ska även åka och rida islandshäst med tjejerna på lördag och de ska bli riktigt roligt. :) Hoppas bara min darling bestämmer sig för att följa med iaf annars kommer jag bli ledsen, SNÄÄÄLLLLLA DARLING!!!

   FÖRRESTEN! För er som inte vet så har min mobil bestämt sig för att inte fungera så jag har pappas så länge, men jag har inga nummer kvar :( Dom viktigaste numren kan jag, men skickar ni iväg ett sms så kan ni ju skriva erat namn också så slipper jag sitta och försöka lista ut vilka ni är :P

Nä, nu säger jag gonatt mina goda vänner. Älskar er allihop! ♥
                         


Kommentarer
Postat av: Darling

Hänger med nästa gång istället när jag har bättre framförhållning med pengarna :)

2010-05-14 @ 13:32:16
URL: http://totalextas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0